Wednesday 11 July 2007

Vlado Georgiev Videos

Vlado Georgiev Videos:

1. Vlado Georgiev Video -
Nisam Ljubomoran
2. Vlado Georgiev Video -
Zivim Da Te Nadjem
3. Vlado Georgiev Video -
Andjele
4. Vlado Georgiev Video -
Reci Mi Da Znam
5. Vlado Georgiev Video -
Jedina

Vlado Georgiev (Serbian: Владо Георгиев) (born June 6, 1976 in Dubrovnik, Croatia, Yugoslavia) is a popular Montenegrin pop singer. Georgiev has recorded two albums to date: Navika (Habit) in 2001 and Žena Bez Imena (Woman without a name) in 2003. Georgiev has most recently released a hit single, "Nisam ljubomoran" ("I am not jealous"). Georgiev was raised in Herceg Novi and resides in Belgrade since mid-1990s.

1 comment:

Anonymous said...

Zovem se Hajrija.Dopada mi se poezija poznatog,popularnog i slavnog pjesnika Stojan Simica Krpice(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak),evo jedne njegove pjesme.

Ti si
moja boginja

iako ne znas
direktno
ni ko nisi
ni ko si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposrerdno
ni sta nisi
ni sta si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
ni ko sam
ni ko nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta sam
ni sta nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
sta je
i sta nije
zivota:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta jeste
ni sta nije
Bog:
ti si moja boginja!
Iz knjige "Igra ljudi kralja srca X"

Stojan Simic Krpica
(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak

http://shqip-foto.blogspot.com/