Wednesday 18 July 2007

Goca Trzan Videos

Goca Trzan Videos:

1. Goca Trzan Video -
Sto Za Dvoje
2. Goca Trzan Video -
Hormoni
3. Goca Trzan Video -
Haljina
4. Goca Trzan Video -
Bumerang
5. Goca Trzan Video -
Zagrli

Gordana "Goca" Tržan (Serbian Cyrillic: Гордана "Гоца" Тржан) is a popular Serbian singer. She was born on July 8, 1974, in Belgrade, Yugoslavia (now Serbia). She was the first child of parents Rosa and Anton.Her father is from Slovenia.She has a younger brother, Andrej, born in 1977. She was raised in New Belgrade (Novi Beograd), and lived there until her 18th birthday.
Her music is typically pop with some Balkan ethnological influences. In 2001, she collabrated with the famous Macedonian singer Toše Proeski to record the track 1,200 milja which became an instant hit in the Serbian language. On the actual Želim da se promenim album, the track appears twice; it is also the final track in which the duo perform the song in the Macedonian language (1,200 mili).


1 comment:

Anonymous said...

ovem se hajrija.Dopada mi se poezija poznatog,popularnog i slavnog pjesnika Stojan Simica Krpice(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak),evo jedne njegove pjesme.

Ti si
moja boginja

iako ne znas
direktno
ni ko nisi
ni ko si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposrerdno
ni sta nisi
ni sta si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
ni ko sam
ni ko nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta sam
ni sta nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
sta je
i sta nije
zivota:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta jeste
ni sta nije
Bog:
ti si moja boginja!
Iz knjige "Igra ljudi kralja srca X"

Stojan Simic Krpica
(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak)

http://shqip-foto.blogspot.com/