Wednesday 6 June 2007

Jelena Karleusa Videos

Jelena Karleusa Videos:

1. Jelena Karleusa Video -
Ide Maca
2. Jelena Karleusa Video -
Slatka Mala

Jelena Karleuša is a Serbian pop/folk singer. Jelena was born in Belgrade in 1978. She began her singing career in the mid-1990s and gained popularity with her debut album, Ogledalce (1995), selling more than 100,000 copies worldwide. She has since had number of hits, most of which were written by Marina Tucaković. As of 2006, Jelena has released eight studio albums, which charted in Serbia, Montenegro and neighbouring countries such as Macedonia, Bosnia and Herzegovina and Bulgaria.





1 comment:

Anonymous said...

Zovem se Hajrija.Dopada mi se poezija poznatog,popularnog i slavnog pjesnika Stojan Simica Krpice(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak),evo jedne njegove pjesme.

Ti si
moja boginja

iako ne znas
direktno
ni ko nisi
ni ko si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposrerdno
ni sta nisi
ni sta si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
ni ko sam
ni ko nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta sam
ni sta nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
sta je
i sta nije
zivota:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta jeste
ni sta nije
Bog:
ti si moja boginja!
Iz knjige "Igra ljudi kralja srca X"

Stojan Simic Krpica
(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak

http://shqip-foto.blogspot.com/