Wednesday 6 June 2007

Bijelo Dugme Videos

Bijelo Dugme Videos:

1. Bijelo Dugme Video - Djurdjevdan
2. Bijelo Dugme Video - Za Esmu
3. Bijelo Dugme Video - Ruzica Si Bila
4. Bijelo Dugme Video - Lipe Cvatu
5. Bijelo Dugme Video - Dozivjeti Stotu
6. Bijelo Dugme Video - Napile Se Ulice
7. Bijelo Dugme Video - Hajdemo U Planine
8. Bijelo Dugme Video - Ne Placi
9. Bijelo Dugme Video - Jer Kad Ostaris
10. Bijelo Dugme Video - Sta Bi Dao Da Si Na Mom Mjestu
11. Bijelo Dugme Video - Ipak Pozelim Neko Pismo
12. Bijelo Dugme Video -
Kosovska

Bijelo dugme (trans. "White Button") were a highly influential and successful rock band from Sarajevo, Bosnia and Herzegovina. Tthey are considered to have been the most popular band ever to exist in the former Yugoslavia and one of the most important acts of the Yugoslav Pop and Rock scene between 1974 - 1989
.
Bijelo Dugme

1 comment:

Anonymous said...

Zovem se Hajrija.Dopada mi se poezija poznatog,popularnog i slavnog pjesnika Stojan Simica Krpice(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak),evo jedne njegove pjesme.

Ti si
moja boginja

iako ne znas
direktno
ni ko nisi
ni ko si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposrerdno
ni sta nisi
ni sta si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
ni ko sam
ni ko nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta sam
ni sta nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
sta je
i sta nije
zivota:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta jeste
ni sta nije
Bog:
ti si moja boginja!
Iz knjige "Igra ljudi kralja srca X"

Stojan Simic Krpica
(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak

http://shqip-foto.blogspot.com/