Wednesday 11 July 2007

Bajaga Videos

Bajaga Videos:

1. Bajaga Video -
Svirajte Godine Prolaze
2. Bajaga Video -
Ruza Vetrova
3. Bajaga Video -
Moji Drugovi
4. Bajaga Video -
Sa Druge Strane Jastuka
5. Bajaga Video -
Pesma Slobode

Бајага и Инструктори; trans: “Bajaga and the Instructors”) are a highly popular rock band from Serbia. The group was founded in Belgrade in 1984 by composer, lyricist and guitarist Momčilo Bajagić, and continue to record music today. The group possesses a rich discography and a plethora of hit songs that place them at the very top of the all-time former SFR Yugoslav Pop Rock scene, alongside other mega-selling bands such as Bijelo Dugme and Riblja Corba.


1 comment:

Anonymous said...

Zovem se Hajrija.Dopada mi se poezija poznatog,popularnog i slavnog pjesnika Stojan Simica Krpice(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak),evo jedne njegove pjesme.

Ti si
moja boginja

iako ne znas
direktno
ni ko nisi
ni ko si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposrerdno
ni sta nisi
ni sta si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
ni ko sam
ni ko nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta sam
ni sta nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
sta je
i sta nije
zivota:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta jeste
ni sta nije
Bog:
ti si moja boginja!
Iz knjige "Igra ljudi kralja srca X"

Stojan Simic Krpica
(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak

http://shqip-foto.blogspot.com/