Wednesday 11 July 2007

Viki Miljkovic Videos

Viki Miljkovic Videos:

1. Viki Miljkovic Video -
Mahi, Mahi
2. Viki Miljkovic Video -
Da Li Si Dobro Spavao
3. Viki Miljkovic Video -
Maris Li
4. Viki Miljkovic Video -
Narukvice
5. Viki Miljkovic Video -
Ti Muskarac

Violeta "Viki" Miljković (Serbian Cyrillic: Виолета "Вики" Миљковић) is a singer who is popular in the former Yugoslav republics.
Viki Miljković is a very popular singer in Serbia. She began here career when she was about 18 years old. She is today about 35 years old, and has been singing about 13 years. She is in love with a Serbian musician, Dragan "Taske" Tasković . They are not married but are planing to get married soon. She is expected to give birth to her first child, a boy in September 2007. Her latest hits are "Mahi, mahi", "Obeležena" and "Dali si dobro spavao".


1 comment:

Anonymous said...

Zovem se Hajrija.Dopada mi se poezija poznatog,popularnog i slavnog pjesnika Stojan Simica Krpice(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak),evo jedne njegove pjesme.

Ti si
moja boginja

iako ne znas
direktno
ni ko nisi
ni ko si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposrerdno
ni sta nisi
ni sta si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
ni ko sam
ni ko nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta sam
ni sta nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
sta je
i sta nije
zivota:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta jeste
ni sta nije
Bog:
ti si moja boginja!
Iz knjige "Igra ljudi kralja srca X"

Stojan Simic Krpica
(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak

http://shqip-foto.blogspot.com/