Wednesday 11 July 2007

Djogani Videos

Djogani Videos:

1. Djogani Video -
Babaroga
2. Djogani Video -
Ona Kao Kao
3. Djogani Video -
Kralj Diskoteka
4. Djogani Video -
Cekaj Me Kod Kolima
5. Djogani Video -
Ozeni Me

Đogani (ex-Ðogani Fantastiko/Giogani Fantastico) is a Serbian folk-pop dance duo popular in ex-Yugoslavia.
The duo consist of Đorđe Đogani (Serbian: Ђорђе Ђогани), better known by his nickname Đole Đogani (Serbian: Ђоле Ђогани), and his wife, Vesna Trivić - Đogani (Serbian: Весна Тривић - Ђогани), .
Ðole and Vesna have a son, Adriano, born 2 July 2006.


2 comments:

Anonymous said...

Ajmo Vesna!!!

Anonymous said...

Zovem se Hajrija.Dopada mi se poezija poznatog,popularnog i slavnog pjesnika Stojan Simica Krpice(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak),evo jedne njegove pjesme.

Ti si
moja boginja

iako ne znas
direktno
ni ko nisi
ni ko si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposrerdno
ni sta nisi
ni sta si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
ni ko sam
ni ko nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta sam
ni sta nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
sta je
i sta nije
zivota:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta jeste
ni sta nije
Bog:
ti si moja boginja!
Iz knjige "Igra ljudi kralja srca X"

Stojan Simic Krpica
(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak

http://shqip-foto.blogspot.com/