Wednesday 11 July 2007

Tose Proeski Videos

Tose Proeski Videos:

1. Tose Proeski Video -
Ko Ti To Grize Obraze
2. Tose Proeski Video -
Cija Si
3. Tose Proeski Video -
Zajdi Zajdi
4. Tose Proeski Video -
Magija
5. Tose Proeski Video -
Vezi Me Za Sebe

Todor "Toše" Proeski (in Macedonian: Тодор „Тоше“ Проески) was born on January 25, 1981 in Kruševo, Macedonia and is a famous Macedonian singer.
Toše Proeski was born to Aromanian parents, mother named Dominika and father named Nikola. He has collaborated with the celebrities such as Bora Čorba, Phoebus, Jeff Beck, Grigor Koprov, Goca Tržan, Leontina, Željko Joksimović, Antonija Sola and Miro Buljan. He is currently a student at final year of the Skopje Music Academy, at the solo singing department. Toše is best known for his trademark quote "Ve sakam site" (I Love You All).


1 comment:

Anonymous said...

Zovem se Hajrija.Dopada mi se poezija poznatog,popularnog i slavnog pjesnika Stojan Simica Krpice(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak),evo jedne njegove pjesme.

Ti si
moja boginja

iako ne znas
direktno
ni ko nisi
ni ko si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposrerdno
ni sta nisi
ni sta si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
ni ko sam
ni ko nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta sam
ni sta nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
sta je
i sta nije
zivota:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta jeste
ni sta nije
Bog:
ti si moja boginja!
Iz knjige "Igra ljudi kralja srca X"

Stojan Simic Krpica
(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak

http://shqip-foto.blogspot.com/