Wednesday 11 July 2007

Tijana Dapcevic Videos

Tijana Dapcevic Videos:

1. Tijana Dapcevic Video -
Zemlja Mojih Snova
2. Tijana Dapcevic Video -
Ona To Zna
3. Tijana Dapcevic Video -
Sve Je Isto Samo Njega Nema
4. Tijana Dapcevic Video -
Greh
5. Tijana Dapcevic Video -
Necu

Tijana Dapčević (Serbian: Тијана Дапчевић; Macedonian: Тијана Тодевска-Дапчевиќ) also known as simply Tijana was born on February 3, 1976 in Skopje, Macedonia, SFR Yugoslavia. She is a famous Мacedonian and Serbian pop singer. Tijana was born to a Macedonian father Velko Todevski and a Serbian mother from Herzegovina (in the Dinaric Alps). She has a younger sister Tamara, and is married to Milan Dapčević, serbian businessman.


2 comments:

Anonymous said...

Zovem se Hajrija.Dopada mi se poezija poznatog,popularnog i slavnog pjesnika Stojan Simica Krpice(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak),evo jedne njegove pjesme.

Ti si
moja boginja

iako ne znas
direktno
ni ko nisi
ni ko si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposrerdno
ni sta nisi
ni sta si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
ni ko sam
ni ko nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta sam
ni sta nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
sta je
i sta nije
zivota:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta jeste
ni sta nije
Bog:
ti si moja boginja!
Iz knjige "Igra ljudi kralja srca X"

Stojan Simic Krpica
(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak

Anonymous said...

This is a topic that's near to my heart...

Thank you! Where are your contact details though?

Feel free to visit my homepage เทลเถื่อน

http://shqip-foto.blogspot.com/