Wednesday 11 July 2007

Bojan Marovic Videos

Bojan Marovic Videos:

1. Bojan Marovic Video -
Kao Ti
2. Bojan Marovic Video -
Tebi Je Lako
3. Bojan Marovic Video -
Krio Sam
4. Bojan Marovic Video -
Sad Znam
5. Bojan Marovic Video -
Svejedno

Bojan Marović (Montenegrin: Бојан Маровић) (born May 21, 1984 in Titograd, Montenegro, SFRY) is a Montenegrin singer and actor. He is from and currently resides in Podgorica.
Bojan was born on May 21, 1984 in Titograd (now Podgorica). On his 18th birthday, his mother, Sanja, gave him his song "Vise te nema", which won him 3rd place in the Sunčane Skale festival. He has a younger brother, Boris, who is about 11 years old. Boris is Bojan's inspiration, according to an interview.


1 comment:

Anonymous said...

Zovem se Hajrija.Dopada mi se poezija poznatog,popularnog i slavnog pjesnika Stojan Simica Krpice(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak),evo jedne njegove pjesme.

Ti si
moja boginja

iako ne znas
direktno
ni ko nisi
ni ko si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposrerdno
ni sta nisi
ni sta si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
ni ko sam
ni ko nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta sam
ni sta nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
sta je
i sta nije
zivota:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta jeste
ni sta nije
Bog:
ti si moja boginja!
Iz knjige "Igra ljudi kralja srca X"

Stojan Simic Krpica
(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak

http://shqip-foto.blogspot.com/