Wednesday 20 June 2007

Lepa Brena Videos

Lepa Brena Videos:

1. Lepa Brena Video - Natpjevavanje
2. Lepa Brena Video - Jugoslovenka
3. Lepa Brena Video - Robinja
4. Lepa Brena Video - Cik Cik Pogodi

Fahreta Jahić-Živojinović, or better known as Lepa Brena, is arguably the most well-known and successful singer of the 1980s in the former Yugoslavia and nowadays a successful producer of folk-pop music. She was born as Fahreta Jahić, on October 20, 1960 in Brčko, Bosnia-Herzegovina, Yugoslavia.

1 comment:

Anonymous said...

ovem se hajrija.Dopada mi se poezija poznatog,popularnog i slavnog pjesnika Stojan Simica Krpice(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak),evo jedne njegove pjesme.

Ti si
moja boginja

iako ne znas
direktno
ni ko nisi
ni ko si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposrerdno
ni sta nisi
ni sta si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
ni ko sam
ni ko nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta sam
ni sta nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
sta je
i sta nije
zivota:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta jeste
ni sta nije
Bog:
ti si moja boginja!
Iz knjige "Igra ljudi kralja srca X"

Stojan Simic Krpica
(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak)

http://shqip-foto.blogspot.com/